En vanlig måndag.

Hade inte den bästa väckarklockan idag, dom ringde in för lite jobb. Kännde bara för att ligga kvar i sängen.  Men vad gör man inte för lite pengar de var bara att kliva upp o arbeta i några timmar. 
Efter jobbet placerade jag mig på min plats i soffan för att se lite 4400 med sambon innan de var hans tur att jobba. De är skönt när han jobbar ibland för då kan jag passa på att se gossip girl♡ 
Ska se ett avsnitt till innan de blir att städa av lite här hemma och kanske slänga i en maskin med tvätt.  Det är så skönt att bo i hus då man kan tvätta/städa när man vill på dygnet. 
 
I veckan tänkte jag att jag skulle hinna med att ta lite kort på huset så ni får se hur vi bor nu.
 
 
Therese

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort