mitt liv nu!

Det var riktigt länge sen jag skrev. Trodde bloggen var borta. Men nu när den ändå är kvar kan jag passa på att skriva av mig lite. De kommer nog vara skönt eftersom jag inte har någon att prata med. 
 
För över ett år sedan fick vi reda på att mamma hade cancer. Det har varit ett långt år med operation och massa sjukhusbesök. Den 12/12/12 opererades mamma, hon opererade borr tumörerna på levern och läkarna sa att de skulle funka, att hon inte skulle behöva gå på cellgifter.  Men ack så fel dom hade. Idag går mamma på en behandling i kalmar. Till en början när hon tog medicinen så mådde hon bra men två veckor senare så fick hon alla biverkningar.  Hon tappade matlusten och började få brännblåsor på huden till slut fuck hon svamp ner i magen så dom fick avsluta behandlingen.  Ett uppehåll på behandlingen var bra för mamma då hon blev starkare. Men så kom försroppningen. Vi fick åka in akut med henne då hon ej kunde gå på toaletten.  Vi fick vänta 3 timmar innan hon fick den hjälpen hon behövde. När hon väl fick hjälp så gick allt bra. Vi sov över en natt o sen fick vi åka hem. I torsdags så var vi och röntgade henne så läkarna kan se om tumörerna har krymt. Det får vi reda på nästa måndag. Hoppas tumörerna har krymt så jag kan få något/några år till med min älskade mamma ♡♡
 
 
Ska försöka uppdatera lite oftare men har inte alltid orken till de. 
 
                                                                    Therese 

Kommentarer
Emelie Larsson

Har kikat in i din blogg till o från för att se om du skriver något, men nu var det längesen sist. Hade ingen aning om att din mamma var så insjuknad i cancer, lider verkligen av dina ord.. Kan inte föreställa mig känslan! Vet inte vad jag ska säga riktigt mer än att jag hoppas att hon blir frisk och att du inte bara får några år med henne utan mer än halva din livstid tillsammans med henne... skickar styrke kramar från oss här uppe i norr, saknar dig terre <3

2014-03-05 @ 23:16:27
Hemsida/blogg: http://creamcake.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort